گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در تبریز برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خواستار شد: مولد سازی ظرفیت های آموزش و پرورش با کمک ذیحسابان

تبریز ( پانا ) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی بر مولد سازی ظرفیت های آموزش و پرورش با کمک ذیحسابان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در تبریز برگزار شد

الهیار ترکمن در گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در تبریز گفت: تقویت امور مالی آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین و مهم ترین خواسته های مجموعه از ذیحسبان دستگاه تعلیم و تربیت است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بعداز نیروهای مسلح، آموزش و پرورش دارای نیروی فیزیکی بیشتری از بین دستگاه های دولت می باشد، بیان کرد: یکی از برنامه های آموزش و پرورش مولد سازی ظرفیت های مجموعه با کمک ذیحسابان است.

وی با تاکید بر اینکه کمک به منطقی ساختن هزینه های آموزش و پرورش از طرف ذیحسابان بایستی مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت:اتکا به منابع عمومی دولت، ساختار نیروی انسانی و ساختاراداری آموزش و پرورش از موضوعاتی است که ذیحسابان باید به این سه موضوع اهمیت بیشتری بدهند.

گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استانهای سراسر کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت صبح امروز سه شنبه 21 آبان ماه در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز شد.

جعفر پاشایی در گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به میزبانی تبریز گفت: در توسعه منابع درآمدی و متنوع نمودن آنها و استفاده از ظرفیت های قانونی درون سازمانی و برون سازمانی در آموزش و پرورش کشور در بخش مالی اقدامات جدی انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: استان ها به طرق مختلف قانونی و برگرفته از بودجه سنواتی برنامه های تصویب شده در توسعه منابع درآمدی دستگاه تعلیم و تربیت اقدامات خوبی انجام داده اند و با ایجاد تنوع درآمدهای دستگاه تعلیم و تربیت کشور بخشی از مشکلات مالی دستگاه در درآمدهای اختصاصی، سرانه ها و کمک سرانه ها حل شده است.

وی یادآور شد: همچنان مطمئن ترین، مورد اعتماد ترین و فنی ترین حوزه آموزش و پرورش حوزه مالی است که در مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت اقدامات جدی انجام می دهند.

پاشایی با تاکید بر اینکه همکاران آموزش و پرورش و همکاران ذیحسابی با علاقه کار می کنند و به اذعان خودشان بهترین دوران خدمت خود را در این دستگاه سپری می کنند که این هماهنگی و همکاری قطعا گره ها را حل خواهد کرد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با توصیه به قدردانستن زمان و فرصت باهم بودن شعری از شهریار را قرائت کرد:

می‌رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان

دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید

ور نه قاضی در قضا نامهربانی می‎کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار