اختصاص سهمیه بیمه به محصولات کشاورزی درپاکدشت

پاکدشت(پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت از استقرار میز خدمت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سی و دو روستا خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص سهمیه بیمه به محصولات کشاورزی درپاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت درخصوص بیمه کشاورزان اظهار داشت: با توجه به تدابیر ویژه دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از کشاورزان، روستاییان و عشایر، طرح استقرار میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی این قشر از جامعه در سی و دو روستای بخش مرکزی و شریف‌آباد پاکدشت اجرا می‌شود.

او در ادامه افزود: سهمیه شهرستان پاکدشت در اجرای طرح بیمه اجتماعی روستائیان در سال جاری پانصد نفر است که به منظور دست‌یابی به اهداف این طرح، اطلاع رسانی گسترده‌ای توسط بخشداری‌ها و دهیاریها انجام شده و بیش از ده هزار نفر از روستاییان و عشایر از طریق سامانه پیامکی از اجرای این طرح مطلع شده اند.

تمهیدی گفت:حوزه درمان روستاییان و عشایر از طریق بیمه سلامت، تأمین می‌شود و صندوق بیمه اجتماعی در سه بخش بازنشستگی، مستمری و از کارافتادگی به روستاییان و عشایر خدمات ارائه می‌کند.

فرماندار پاکدشت بیان داشت: مشمولین این بیمه فقط پنج درصد از سقف تعیین شده را به صورت اقساط پرداخت نموده و دو برابر مبلغ حق بیمه شخص مورد نظر را دولت پرداخت می‌کند وشرط لازم و کافی برای بازنشستگی در این بیمه پانزده سال واریز حق بیمه و شصت و پنج سال سن بیمه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار