درخشش نینجاکاران میانه ای در مسابقات کشوری نین جوتسو

میانه (پانا)-حسن بهدری دبیر تربیت بدنی مدارس منطقه میانه با دو دانش آموز میانه ای توانست سه رتبه برتر مسابقات کشوری نین جوتسو را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۹۶۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش نینجاکاران میانه ای در مسابقات کشوری نین جوتسو

حسن بهدری معلم تربیت بدنی مدارس منطقه میانه ،مسئول و مربی سبک نین جوتسو آذربایجانشرقی به همراه ابوالفضل کاظمی دانش آموز دبستان نیمه شعبان و عرشیا عسکری دانش آموز دبیرستان فردوسی نوین با حضور در مسابقات کشوری رشته رزمی نین جوتسو توانستند رتبه های برتر را ازآن خود کنند.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور نین جوتسو در دو استایل اوپن کمیته و بیکن جوتسو( مبارزه شمشیر) به میزبانی استان البرز آبان ماه امسال در شهر کرج برگزار شد که حسن بهدری در رده سنی بزرگسالان مقام سوم ، ابوالفضل کاظمی در رده سنی نوجوانان،مقام دوم و عرشیا عسکری در رده سنی نوجوانان مقام اول را از آن خود کنند.

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش میانه در پی کسب موفقیت های ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان میانه:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد. فرصت را مغتنم دانستم؛ کسب رتبه های برتر آقای حسن بهدی فرهنگی ورزشکار و دو دانش آموز ابوالفضل کاظمی و عرشیا عسکری در مسابقات کشوری نین جوتسو را صمیمانه تبریک عرض نموده و از یکتا هستی‌بخش جهان برایتان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت‌های‌ بی‌شمار در مراحل زندگی و کاری را خواستارم.

ساجدی فر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار