راه‌یابی مربی قصه گوی کانون خوزستان به جشنواره بین‌المللی

اهواز(پانا)- مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با قصه‌ی «مهمان دیوانه» جواز حضور در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی مربی قصه گوی کانون خوزستان به جشنواره بین‌المللی

در آخرین روز بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور که شامگاه یک‌شنبه 19 آبان ماه 1398 در شیراز برگزار شد، زینب موسوی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان از سوی هیأت داوران به‌عنوان نفر برگزیده جشنواره منطقه‌ای معرفی و به مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی راه یافت.

در این جشنواره هم‌چنین فاطمه رشیدی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از سوی هیئت‌داوران متشکل از عباس جهانگیریان، علی خانجانی و اصغر همت به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شد.

بر اساس این گزارش بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه 3 کشور در حالی به میزبانی شیراز برگزار شد که 30 قصه‌گو از استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد با یکدیگر رقابت کردند و علاوه بر برگزیده خوزستانی، مصطفی جعفری از استان اصفهان با قصه «آلن کوچولو و جعبه‌ابزار»، سوسن حیاتی از استان بوشهر با قصه «مراد و غریبه»، بهار ملک‌پور از چهارمحال و بختیاری با قصه «درخشان‌ترین خنده دنیا» و مریم کشتکار از استان فارس با قصه «ماهی رنگین‌کمان» به‌عنوان نفرات برگزیده جشنواره منطقه‌ای معرفی و به جشنواره بین‌المللی راه یافتند.

دیگر نفرات شایسته تقدیر این جشنواره نیز «نگار بهرسی» با قصه «جنگ خندق» از استان بوشهر، صغری عالی‌پور با قصه «گوشواره آسمان» از استان چهارمحال و بختیاری، محمدجواد علیمردانی با قصه «کلاغ خنزر پنزری» از فارس، نرجس شمس‌آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر» و فرحناز قبادی با قصه «فریب روباه» از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

این در حالی است که نرجس شمس‌آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر» از سوی داوران نوجوان این جشنواره متشکل از علیرضا فیلی‌زاده، مصطفی صفاری و سینا دهقانی به‌عنوان قصه‌گوی شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ ‎ ها و ۹۰ ثانیه‌ای شامل تمامی گروهای سنی از سراسر کشور با موضوع‌ «قصه زندگی من» آذرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار