نیکجو در همایش مشاوره کنکور ملکان عنوان کرد؛

خودباوری و خودشناسی از عوامل مهم موفقیت در کنکور هستند

ملکان(پانا) - همایش بزرگ مشاوره کنکور و کارگاه آموزشی ارتقای معدل ویژه پایه دوازدهم در دو بخش مجزا برای 600 نفر از دانش آموزان پسر و دختر شهرستان ملکان در تالار دختران علی(ع) برگزار گردید

کد مطلب: ۹۶۷۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری و خودشناسی از عوامل مهم موفقیت در کنکور هستند

نیکجو مدیر آموزش و پرورش ملکان در این همایش با اشاره به کسب رتبه دوم کنکور در سطح استان توسط منطقه ملکان گفت: امیدواریم که این رتبه توسط دانش آموزان مستعد و از طریق برنامه ریزی و با افزایش رتبه های برتر تک رقمی و دو رقمی ارتقا یابد و این امر محقق نمی شود جز در سایه تلاش و پشتکار.

وی افزود: برای داشتن برنامه خوب باید به خودشناسی دست یابیم و توانایی های خود را باور داشته باشیم تا بتوانیم برای رسیدن به اهدافمان، با موانع و مشکلات مقابله کنیم.

در ادامه زندیه و ناری، کارشناسان هسته گزینش استان نیز با حضور در این همایش در خصوص شاخص ها و مولفه های مهم در گزینش معلمان برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و سایر رشته های دارای بورسیه را برای دانش اموزان پایه دوازهم بیان نمودند.

در بخش اصلی این همایش، کامران صداقت مشاور کنکور ضمن تشریح اهمیت معدل، مدیریت زمان، اصول تغذیه در کنکور یادآور شد: تاثیر30 درصدی معدل نهایی در کنکور سال 99 به صورت مثبت محاسبه می شود و به همین جهت حضور منظم دانش آموزان دوازدهمی در کلاس های درس مدرسه، امری مهم و ضروری می باشد.

وی همچنین به اهمیت دروس مختلف در کنکور اشاره کرد و گفت: ایجاد تعادل درسی و عدم وابستگی به یک درس خاص و توجه به دروس عمومی و تک پایه از ضروریات موفقیت در کنکور محسوب می شوند.

صداقت در پایان عنوان کرد: روابط عمومی خوب، کیفیت اندیشی، مدیریت خواب و صبر در رسیدن به هدف از مکمل های خوب در موفقیت کنکور هستند و دانش آموزان باید برای محقق ساختن آرزوهایشان، با هدف و برنامه جلو بروند و احساس مسئولیت داشته باشند چرا که احساس مسئولیت موتور محرک جوامع بشری در تمامی زمینه ها از جمله تحصیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار