برگزاری ششمین جلسه مجامع اعضای پیشتازان ناحیه یک شیراز

شیراز(پانا) - ششمین جلسه مجامع اعضای پیشتازان ناحیه یک شیراز با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی این ناحیه و جمعی از نمایندگان مجامع مربیان و اعضای دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین جلسه مجامع اعضای پیشتازان ناحیه یک شیراز

دبیر مجمع مربیان پیشتاز ناحیه یک شیراز، با بیان اینکه روند کار تشکیلات در چهارچوب قبل پیش می رود از بررسی تغییرات در آموزش‌های تشکیلات با پاسداشت اصول در راستای پویایی تشکیلات پیشتازان این ناحیه خبر داد.
زهرا دریسی در مورد برنامه‌های پیش رو گفت: ما باید در حیطه معرفتی در سه مقوله خودشناسی، خداشناسی و امام‌شناسی کار کنیم.
دریسی برای ماندگار شدن مربی‌ها در این تشکیلات و تشویق برای ادامه‌ی بهتر فعالیت آن‌ها و جذب دانش‌آموزان به این سمت از درنظر گرفتن امتیاز برای هر کدام خبر داد.
او در ارتباط با نیاز بین دانش‌آموزان که ضعف در رفتارها و مهارت‌های اجتماعی است گفت: باید آموزش‌هایی قرار دهیم که این نیاز برطرف شود.
دبیر مجمع مربیان پیشتاز ناحیه یک شیراز، بر این باور است که برگزاری طرح مشق مهربانی که نوعی انسان دوستی در جامعه است باعث گسترش مهارت های اجتماعی و انسانیت میان جوانان و نوجوانان و دیگر افراد جامعه می‌شود.
رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک شیراز نیز در ارتباط با مهارت های اجتماعی در بین دانش‌آموزان گفت: بحث تربیت اجتماعی، رسالت اصلی ماست و باید از تمام ابزارها استفاده کنیم و کارهای قدیمی را کنار بگذاریم تا این رسالت را بخوبی و با تاثیرات بسزا انجام دهیم.
امید اسماعیلی ادامه داد: در اردوهای پیشتازان سعی بر این است که دانش‌آموزان تربیت اجتماعی را با یکدیگر و در کنار هم تمرین کنند.

اسماعیلی در باره ضعف‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان ما از کتاب و کتاب‌خوانی دور شدند و در این راستا، بنا داریم با اجرای طرح راه‌اندازی انجمن فیلم و استفاده از اساتید مطرح در این حیطه دانش‌آموزان را به سمت فرهنگ ایرانی سوق دهیم.
طبق مصوبات در این جلسه، جشنواره‌ای با عنوان فریادهای شادی طراحی می‌شود که در این جشنواره با کمک گرفتن از دانش‌آموزان شاعر در سطح ناحیه فریادهای شادی با امتیاز ویژه نوشته خواهد شد.
همچنین در این جلسه مصوب شد تا کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و یاور مربیان پیشتاز برگزار ‌شود و جزوه‌های آموزشی در اختیار هر پیشتاز قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار