وزیر اطلاعات: امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن مقاومت کرد

یزد(پانا) - وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب در برابر مردم ما صف‌آرایی کرده‌اند، گفت: آنچه ما را از پیچ و خم توطئه‌های دشمنان نجات داد، رهبری امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب بود که به ما درس مقاومت و ایستادگی آموخت .

کد مطلب: ۹۶۷۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: امروز باید در برابر تهدیدهای دشمن مقاومت کرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز یکشنبه در جمع مردم بهاباد با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مردم این شهرستان افزود: انقلاب ایران به رهبری امام راحل حیات دو باره به اسلام داد و بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا مطرح کرد و به عنوان دینی که می تواند خواستگاه انقلاب رهایی بخش و عزت آفرین برای مردم باشد .

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری راهبرد ما امروز در برابر سختی ها و تهدیدهای دشمن مقاومت است و با مقاومتی که مردم عزیز دارند می توانند توطئه های دشمنان را درهم بشکنند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: زیرا دشمن فکر می کرد مانع فروش نفت و داد و ستد با ایران شود،این کشور در مدت کوتاهی تسلیم می شود و دیگر از جمهوری اسلامی خبری نخواهد بود اما مردم ما با استقامت و شجاعت و صبر جلوی توطئه دشمن را گرفتند و آن خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در باره مطالبات مردم بهاباد گفت: برای تجهیز بیمارستان مبلغ ۶ میلیارد تومان اختصاص می یابد و بقیه موارد هم طبق مکاتباتی که با وزیران مربوطه انجام خواهد شد دستور آن را خواهم گرفت و به نماینده مردم این شهرستان ابلاغ می کنم تا پیگیری کند و مردم عزیز بهاباد بتوانند در شرایط بهتری زندگی کنند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان های بهاباد و بافق با بیان اینکه حضرت محمد (ص) با ویژگی مختص خود انقلابی در دنیای بشریت به وجود آوردند، افزود: پیامبر به تمام معنا دلسوز مردم زمان خویش بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه کسی از نظر علمی و فکری به پیامبر اسلام نمی رسید اظهار داشت : پیامبر اکرم (ص) به تنهایی یک فرمانده پیروز در میدان جنگ بود.

وی در ادامه عنوان کرد : دشمنان می خواستند با متوقف کردن صادرات ، ایجاد محدودیت در واردات کالا ملت ایران را از پای در آورند اما عزت و اقتدار ایرانی با هوشیاری رهبر دشمن شناس در مقابل همه دسیسه ها پیروز شد.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به بهاباد با حضور در گلزار شهدای این شهر و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه و محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار با تبریک آغاز هفته وحدت تکمیل جاده بهاباد به « دربند نایبند» طبس برای برون رفت از بن بست شهرستان، ۲ بانده کردن جاده بافق به بهاباد ، تامین آب مورد نیاز کارخانه های صنعتی درحال احداث، کددارکردن بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد برای اخذ بودجه و مجوز ایجاد ناحیه صنعتی را از جمله مطالبات مردمی عنوان کرد.

منبع ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار