تقدیر از برگزیدگان رتبه های برتر استانی پرسش مهر 19

رشت (پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در پرسش مهر 19 ریاست محترم جمهوری از 205 دانش آموز و فرهنگی برگزیده استان قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان رتبه های برتر استانی پرسش مهر 19

نادر جهان آرای در این مراسم با اشاره به پرسش مهر سال تحصیلی گذشته اظهار داشت: 55 هزار و 635 دانش آموز و فرهنگی در 17 رشته فرهنگی و هنری با موضوع « مهارت آموزی » شرکت کردند که پس از داوری آثار، 102 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در پایان دو همکار فرهنگی و 3 دانش آموز موفق شدند رتبه های اول تا سوم را از آنِ خود کنند. وی پرسش مهر را نتیجه دغدغه مندی مسئولان عالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: در طول سالهایی که از شروع این برنامه فرهنگی می گذرد بسیاری از دغدغه ها و مسائل روز جامعه و حتی جهان مطرح شده که حاصل آن خلق آثار برجسته هنری، فرهنگی و پژوهشی بوده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به بیستمین پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع راهکارهای پرنشاط تر شدن مدارس گفت: فراخوان امسال در 19 رشته فرهنگی و هنری برگزار می شود و امسال برای اولین بار همکاران شاغل در مدارس غیردولتی می توانند با ثبت نام در سایت همگام در پرسش مهر 98 شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این آیین با اشاره به ویژگی های پرسش مهر اظهار داشت: خوشبختانه از آغاز تاکنون در دوره های مختلف روسای جمهور با با وجود سلیقه های متفاوت بسیاری از مسائل مهم کشوری و بین المللی با طرح پرسش به محک نقد و پرسشگری کشیده شده که این پدیده مبارک تحرک شگرفی در فعالیت های هنری ایجاد می کند.
در آیین تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر 19 از 205 دانش آموز و فرهنگی تجلیل شد.
در بخش ویژه این آیین از ایرج فلاح استاد خوشنویسی و زهرا علیپور هنرمند صنایع دستی قدردانی شد.
گفتنی است در بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع راهکارهای نشاط افزایی بیشتر در مدارس، علاقه مندان می توانند در رشته های: سخنوری، شعر، داستان، وبلاگ، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، هنرمفهومی، نقاشی، طراحی، تصویرسازی پوستر، عکاسی، خوشنویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق، کاریکاتور، مجسمه سازی، نقاشی خط، سرود همگانی تلفیقی و محلی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار