در جلسه شورای شهر تهران

یک فوریت تعیین سیاست‌های بودجه ۹۹ بررسی نشد

تهران (پانا) - بررسی یک فوریت طرح تعیین سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه ۹۹ شهرداری به دستور هیات رئیسه شورای شهر تهران مسکوت ماند.

کد مطلب: ۹۶۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یک فوریت تعیین سیاست‌های بودجه ۹۹ بررسی نشد

در جریان بررسی یک فوریت طرح تصویب سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال ۱۳۹۹ از سوی کمیسیون برنامه و بودجه در بین اعضای شورای شهر تنش ایجاد شد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یک فوریت تقدیم هیات رئیسه شده است، گفت: با توجه به این‌که این یک فوریت امضای زیادی دارد این موضوع را به فوریت و در میان سایر دستورها بررسی می‌کنیم.

این مساله گلایه برخی اعضای شورای شهر را در پی داشت، سالاری‌ و نظری با بیان اینکه طرح تصویب سیاست ها و اولویت های بودجه سال ۱۳۹۹، با قید یک فوریت اعلام وصول نمی‌شود، خواهان آن شدند که این یک فوریت بررسی نشود.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از برخی کنایه‌های اعضای شورا گفت: این چه کاری است که جلوی خبرنگارها حرف می‌زنید؛ کار شهرداری لنگ می‌ماند، چرا به ما پشت پا می‌زنید؟

وی خطاب به نظری گفت: مَته به خشخاش نگذارید امروز در جلسه هم‌اندیشی نیامدید وگرنه می‌دیدید که این مساله چقدر مهم است و شهرداری باید ۱۵ دی‌ماه بودجه را بیاورد و اگر در آن زمان نیاورد ما نمی‌توانیم آن را به‌درستی بررسی کنیم.

همچنین الویری با بیان اینکه براساس ماده ۷ آیین‌نامه شوراها، یک فوریت طرح و لوایح می‌تواند در شورا مطرح شود، گفت: یک موافق و مخالف باید در مورد یک فوریت صحبت کند و پس از تصویب توسط کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

هاشمی نیز برای متوقف کردن تنش ایجاد شده در شورا یک فوریت طرح تعیین سیاست و الزامات بودجه سال ۱۳۹۹ را مسکوت گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار