استاندار از تخصیص اعتبار به استان کرمانشاه خبر داد

کرمانشاه (پانا) - هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار از تخصیص اعتبار به استان کرمانشاه خبر داد

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفت استان کرمانشاه در بودجه سال ۹۸ از یک افزایش اعتبارات مناسب برخوردار بود.

وی بیان داشت: هم‌اکنون نیز تدوین بودجه سال ۹۹ کشور در دست اقدام است و مدیران دستگاه‌ها و ادارات استان باید پیگیری این موضوع را در اولویت قرار دهند و هر جا نیاز به رایزنی و پیگیری در سطح ملی بود از ظرفیت مدیریت ارشد استان و نمایندگان استفاده کنند.

بازوند تصریح کرد: فرمانداران و مدیران شهرستانی ادارات و دستگاه‌ها از عدم اختیارات کافی برای نظارت بر پروژه ها و برنامه ها پیشبرد کارها گله مند هستند و این شرایط باعث ایجاد مانع در مسیر کارآفرینان و روند اجرایی پروژه ها و برنامه ها شده است.

وی گفت: مجموعه استانداری، شورای فنی و مدیران دستگاه ها و ادارات باید اختیارات لازم برای تصمیم گیری های مربوطه را در اختیار فرمانداران، کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان ها و نمایندگان شهرستانی دستگاه ها قرار دهند تا روند توسعه با مانع روبرو نشود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های جدی که صورت گرفت امسال ۱۲۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب، به استان اختصاص یافته است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: برای این منظور تنها ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه سالیانه وجود داشت که ۱۲/۵ درصد آن به کرمانشاه اختصاص یافت و دریافت این بودجه موفقیت بزرگی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار