آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی

علیرضا مصطفی زاده اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در تازه ترین اقدام خود در حوزه مسکن طرح "اقدام ملی تامین مسکن " را در سطح ۱۰ استان کشور آغاز کرده است که استان خراسان شمالی نیز جزو این طرح است.

وی در خصوص شرایط ثبت نام متقاضیان در طرح مسکن ملی گفت: در این طرح چهار شرط اصلی تاهل فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین ، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در شهر لحاظ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی بیان کرد: توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی از دیگر شرط های ثبت نام است و زنان خود سرپرست نیز باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند تا بتوانند دراین طرح نام نویسی کنند.

مصطفی زاده تعهد مرحله نخست این طرح را در استان خراسان شمالی 5460 واحد دانست و افزود : از این تعداد 5000 واحد در بجنورد ، 180 واحد در شیروان ، 160 واحد در اسفراین ، ۶۰ واحد در جاجرم و60واحد در گرمه می باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی میزان تسهیلات طرح اقدام ملی را ۷۵ میلیون تومان تا 100 میلیون و نرخ سود بازپرداخت ۱۸ درصد اعلام و افزود: دراین طرح دوره ساخت خانه‌ها حداکثر دو سال است و بعد از آن پرداخت اقساط شروع می‌شود که دوره زمانی باز پرداخت آن حدود ۱۰ سال است.

لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن می توانند از روز شنبه با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط نام نویسی را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار