معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدارس ابتدایی باید شاد و نشاط آور باشند

بوشهر(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس ابتدایی باید شاد و نشاط آور باشند .

کد مطلب: ۹۶۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی باید شاد و نشاط آور باشند

محمود قاسمی در کارگاه آموزش تشریح قوانین و مقررات دبستان و پیش دبستانی در گناوه اظهار داشت: جامعه به آموزش و پرورش اعتماد داشته و دارد و باید پر تلاش و کوشا باشیم که این اعتماد هر روز نسبت به قبل بیشتر شود.

وی افزود: اصل آموزش در سطح ابتدایی و پیش دبستانی است و ما باید قدم اول را برای دانش‌آموزان محکم برداریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارس ما به خصوص در ابتدایی باید شاد و نشاط آور باشند و اجازه دهیم که بچه‌های ما کودکی کنند و لذت ببرند.

وی تصریح کرد: نقش اولیا در مدارس باید پررنگ تر باشد و ارتباط قوی بین اولیا و مدارس باشد ما نیازمند کمک اولیا در امر آموزش در مدارس ابتدایی هستیم.

قاسمی یادآور شد: تکنولوژی و موبایل بین بچه ها و خانواده ها فاصله انداخته است و آن ها را کم تحرک کرده و به نوعی کودکی را از آنها گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز در این کارگاه گفت: در شهرستان گناوه ۹ هزار و ۸۰۰ دانش آموز ابتدایی، هزار و ۵۰۰ نوآموزان پیش دبستانی، ۶۴ آموزشگاه ابتدایی و ۶۰ مرکز پیش دبستانی داریم که مجموعه دانش آموزان شهرستان گناوه در سه مقطع تحصیلی ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر است.

اسکندر احمدی افزود: شهرستان گناوه بیشترین مدارس غیر دولتی در سطح استان را دارا است که حتی از نرم کشوری نیز بالاتر است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: شالوده و اساس کار در پیش دبستانی و مدارس ابتدایی است و این موضوع انکارناپذیر است و به همین دلیل ما در این دو مقطع باید رو به جلو حرکت کنیم و پیشرفت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: میزان الگوپذیری از معلم در پیش دبستانی و ابتدایی بسیار بالاست و این وظیفه ما را سنگین می کند و ما باید نهایت دقت را داشته باشیم زیرا آموزش، کردار و رفتار ما در ذهن آنها حک می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار