2 هزار و 211 مددجوی یزدی به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند

یزد(پانا)- معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 2 هزار و 211 مددجوی تحت حمایت این نهاد طی شش‌ماهه نخست سال جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم و اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۶۶۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش بابیان اینکه برنامه‌های اردویی با رویکرد پرورشی و برای تقویت بنیه اعتقادی و ایمانی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: یک میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان برای برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی جامعه هدف تحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال ۹۸ هزینه شد که ۹۱ درصد از محل منابع دولتی و ۹ درصد از محل کمک‌های مردمی و صدقات تامین‌ شده است.

وی افزود: ۲ هزار و 211 مددجوی تحت حمایت این نهاد طی شش‌ماهه نخست سال جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم و اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

وی بیان کرد: طی این مدت یکهزار و 115 مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۳۹۰ نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند، این در حالی است که ۵۶۰ نفر از مددجویان به‌عنوان زیارت اولی به اردو اعزام شدند.

اسلامی منش تصریح کرد: از مجموع مددجویان اعزامی به اردوهای زیارتی و آموزشی ۱۵۰۵ مددجو به اردوی زیارتی و ۷۰۶ مددجو به اردوی آموزشی تربیتی اعزام شدند.

اسلامی منش گفت: ۸۵۰ نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی دانش‌آموز، ۸۳ نفر دانشجو و طلاب علوم دینی، ۹۹۲ نفر سرپرست خانوار، ۳۶ سالمند، ۸۶ نفر جوانان در آستانه ازدواج، ۱۰۳ نفر دختران جامانده از ازدواج، ۶۱ نفر دختران بازمانده از تحصیل بوده‌اند.

شایسته ذکر است: سال گذشته 6 هزار و 217 مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی مشهد مقدس، قم و اردوهای آموزشی اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار