محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه استان از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 14 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گفته علیرضا قدمی به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 14 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز سه شنبه 14 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 آبان ماه و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 6 عصر روز شنبه 18 آبان ماه از این محور ممنوع است .

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن در محدوه مشاء به صورت یک طرفه است .

طبق اعلام رییس پلیس مازندران، در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال خواهد شد.

سرهنگ قدمی در ارتباط با محدودیت های ترافیکی در محور قائم شهر- تهران و فیروزکوه گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 17 آبان ماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست که ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار