همکاری آموزش و پرورش و شهرداری برای شناسایی و رفع خطر موجود مدارس

تهران (پانا) -  احمد مسجدجامعی گفته است مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

کد مطلب: ۹۶۶۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری آموزش و پرورش و شهرداری برای شناسایی و رفع خطر موجود مدارس

احمد مسجدجامعی در جلسه روز یک شنبه با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس نیز تاکید کرد: باید شهرداری تهران گزارشی از شوراهای دانش‌آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در قانون آموزش و پرورش انبوه‌سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند گفت: این قاعده در منطقه ۲۲ براساس مطالعه‌ای که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، رعایت نشده به شکلی که از ۴۵ مورد سرانه آموزشی تنها پنج مورد احداث شده و ۴۰ مورد تأمین نشده است. در حقیقت این موضوع یک تخلف است که باید آقای مظاهریان معاون فعلی شهردار تهران که در آن زمان مسئولیت داشتند و با انبوه‌سازان کار می‌کردند، پاسخ دهند.

مسجد جامعی با بیان اینکه منطقه ۲۲ امروز گرفتار کمبود سرانه‌های آموزشی شده و این وضعیت ادامه پیدا کرده است تاکید کرد: لذا شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه‌های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

وی همچنین خواستار ارائه گزارشی از سوی آتش‌نشانی در مورد مدارس پرخطر شد و افزود: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار