وزیر اطلاعات: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار آمریکا را به سخره گرفت

تهران (پانا) - وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: ۱۳ آبان ابهت‌پوشالی سردمداران جهانخوار آمریکا را به سخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد اندیش چشاند.

کد مطلب: ۹۶۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار آمریکا را به سخره گرفت

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمود علوی» روز یکشنبه در پیام تبریکی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، تصریح کرد: ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ ساز، تحقق اندیشه آرمانی و رهایی بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

وی در این پیام اظهار داشت: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد اندیش چشاند و آنچنان طبل رسوایی استکبار را به صدا درآورد که آن دشمن نگون بخت از سرِ استیصال، انفعال و سردرگمی متوسل به عملیات کور نظامی شد و باذن الله شکست خفت بار متجاوزین در صحرای طبس واقعه هجمه ابابیل بر سپاه ابرهه را در اذهان زنده کرد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: اینک با درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس‌زدایی از شیطان بزرگ را به منصه ظهور رسانده و به رغم هیاهوهای تبلیغاتی حربه تحریم‌های اقتصادی غیرانسانی نیز با مقاومت و ایستادگی این ملت انقلابی و فهیم، نخ‌نما شده است.

علوی در پیام تبریک ضمن گرامیداشت سالروز تبعید حضرت امام راحل توسط رژیم سفاک پهلوی به کشور ترکیه، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود فرستاد و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار