در آستانه ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی صادر شد؛

بیانیه نمایندگان دانش‌آموزان سیستان وبلوچستان درمجلس دانش‌آموزی کشور

دعوت از دانش آموزان سیستان و بلوچستان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

زاهدان (پانا) - نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای از دانش آموزان استان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

کد مطلب: ۹۶۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان  دانش‌آموزان سیستان وبلوچستان درمجلس دانش‌آموزی کشور

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این؛ پیام دانش‌آموزانی است که با عزمی‌راسخ پا به میدان نهاده‌اند تا در گام‌دوم انقلاب، با همتی مضاعف به سوی تمدن‌نوین اسلامی حرکت کنند.

ما با روحیه‌ی انقلابی، آماده‌ی جهاد همه جانبه برای پیشرفت کشوریم. با جهاد علمی، دشمن بدخواه و کینه‌توز را نا‌امید خواهیم ساخت و با جهاد اقتصادی، مانع سلطه‌ی دشمنان بر کشور خواهیم شد.

قدم در راهی نهاده‌ایم که محکوم به پیروزی است. عمیقا باور داریم که باحضور و ثبات قدم نسل جوان مؤمن و دانا و پرانگیزه، مسیر پیش‌رو با قدرت بسیار بیشتر از گذشته طی خواهد شد و ان‌شاالله کشور را به اوج خواهیم رساند.

این؛ پیام نسلی است که به توفیق‌الهی شکست‌آمریکا و به زانو در‌آمدن صهیونیسم را خواهند دید. نسلی که عزت‌ملی را حفظ کرده، شعار "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند و در عمل نیز آن را ثابت می کنند.

این، پیام اقتدار ما در آستانه‌ی یوم‌الله ۱۳ آبان است. پیام نسلی که در صف جهاد با دشمنان، مانند بنیان و سدّی آهنین، متحد و پایدارند.

امسال پر شور‌تر، هدفمند‌تر و آماده‌تر از قبل خواهیم آمد تا اتحاد جوانان این سرزمین را برای پیشرفت کشور به جهان ثابت کنیم.

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار