فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضوردر راهپیمایی یوم الله 13 آبان

بجنورد (پانا) -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ابراهیم عزیزی عضو سابق شورای نگهبان در جمع راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مردم بجنورد سخنرانی می‌کند.

کد مطلب: ۹۶۵۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضوردر راهپیمایی یوم  الله 13 آبان

حجت‌الاسلام علی سالاری اظهار کرد: امروز جامعه جهانی و ملت‌های مظلومی که در جهان هستند چشم همه‌ی آن‌ها بر این است که ببیند مردم ایران باگذشت ۴۰ سال بر اساس آرمان‌های که قیام کردند و به خون شهدا متعهد هستند یا نه، که با راهپیمایی پرشور خواهند دید که هم چنان پای آرمان‌ها و خون شهدا ایستاده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان برنامه‌ریزی‌های لازم در شهرستان‌ها و دهستان‌های استان انجام شد تا آحاد مردم که دل آن‌ها برای کشور خود می‌سوزد و به دنبال آزادی، حریت و شرافت هستند به این راهپیمایی بیایند.

سالاری تصریح کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در بجنورد از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح از میدان شهید به سمت میدان حضرت قائم (عج ) (میدان بازرگانی ) برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به حضور سخنران کشوری در این راهپیمایی مطرح کرد: ابراهیم عزیزی، عضو سابق شورای نگهبان در مرکز استان سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و تحریم‌های سنگین آمریکا ۱۳ آبان ویژگی خاص خودش را دارد و امسال در خراسان شمالی برنامه‌های مختلفی ازجمله آتش زدن شخصیت‌های استکبار و گروه سرود دانش آموزان را برای کوباندن مشت محکم بر دهان مستکبرین خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها تأکید کرد:13 آبان فقط یک حرکت و راهپیمایی در کشور نیست و امروز حضور مردم ایران درصحنه اثرات بین‌المللی دارد.

گفتنی است سخنرانان و مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در خراسان شمالی به شرح زیر است؛

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار