همه دانش آموزان باید شهید حسین فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات و جمعی از پرسنل اداری ،سرگرد شریف فرمانده سپاه پاسداران به همراه جمعی از پرسنل این نهاد و جمعی از دانش آموزان بسیجی ،به مناسبت #هفته_بسیج_دانش_آموزی با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای صاحبی امام جمعه محترم شهرستان دیدار و در نشستی صمیمی به گفتگو نشستند.

کد مطلب: ۹۶۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
همه دانش آموزان باید شهید حسین فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند

مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای این دیدار ضمن‌گرامیداشت ایام هفته بسیج دانش آموزی به بیان اهمیت و اهداف تشکل بسیج دانش آموزی پرداخت و گفت :همه دانش آموزان باید شهید حسین فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی اخلاق ،احترام به پدر و مادر ،روابط حسنه اجتماعی،حضور در مناسبت های مذهبی و .... را از خصوصیات اخلاقی و بارز شهید فهمیده دانست و افزود:در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی را مد نظر قرار داده است ،پس شما دانش آموزان باید تغییرات را در زندگی خود مدیریت کنید و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج گفتمان های دینی تمام تلاش خود را بکار گیرید.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان بسیجی در تمامی مناسبت ها و گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته بسیج دانش آموزی گفت: یک دانش آموز بسیجی باید اخلاق ،رفتار و تمامی کارهایی که انجام می دهد، الگو باشد.
وی بسیج را یک مقوله بسیار گسترده و با معنا دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش باید به بسیج دانش آموزی بها دهد تا فعالیت های این تشکل پررنگ تر از همیشه شود.
وی به دانش آموزان حاضر در این دیدار عنوان کرد: ارتباط خود با مساجد راپر رنگ کنید و در بحث گسترش فرهنگ نماز و قران کوشا باشید چرا که شما دانش آموزان بسیجی در جامعه به عنوان یک الگو هستید و بسیج یک ارزش و خوبیست پس تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف نظام مقدس به کار بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار