پایش فعالیت های آزمایشگاهی و روز آزمایشگاه در آموزشگاه شاهد اندیشه بافق

بافق (پانا) - پایش فعالیت های آزمایشگاهی و گرامیداشت روز آزمایشگاه در آموزشگاه شاهد اندیشه بافق برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پایش فعالیت های آزمایشگاهی و روز آزمایشگاه در آموزشگاه شاهد اندیشه بافق

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق، امروز مراسم صبحگاه بزرگداشت روز آزمایشگاه با هدف تجهیز و پایش فعالیت های آزمایشگاهی مدارس ، جذاب شدن فضای آزمایشگاه ها و تشویق دانش آموزان و دبیران به فعالیت های آزمایشگاهی برای اولین بار در مدارس شهرستان بافق برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بافق با تاکید به تقویت پایه علمی دانش آموزان و با اشاره به نقش مهم فعّالیّت های آزمایشگاهی در امر آموزش بیان داشت: انجام آزمایش در مدارس یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب است و دروس تجربی را نمی‌توان تنها به صورت تئوری درس داد. بلکه یادگیری باید با پژوهش و آزمایش همراه باشد .
قاسم زاده افزود : در حال حاضر پژوهشکده آموزش و پرورش بافق مجهز به وسایل و دستگاه های نانو می باشد.
رنجبر رییس پژوهشکده آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق نیز گفت : در این پژوهشگاه دستگاه نانو الیاف وجود دارد که قادر است نخ را به الیاف نانو تبدیل نماید و در این خصوص آماده آموزش به علاقمندان می باشیم.
پور امینی بخشدار مرکزی بافق خاطر نشان کرد : همه افرادی که مسئولیت دارند با تحصیل ، پشتکار و برنامه ریزی از همین مدارس رشد کردند.
در پایان مسئولین حاضر در این مراسم از نمایشگاه تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و کمک آموزشی و آزمایشگاه آموزشگاه شاهد اندیشه بازدید نمودند .
قابل ذکر است بخشدار مرکزی در خصوص تجهیز آزمایشگاه این آموزشگاه ؛ قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار