هنرمندانی که مهمان نمایش «ورودی 89»شدند

تهران (پانا) - گروه نمایش «ورودی 89» بعد از پایان ایام سوگواری میزبان جمعی از چهره‌های برجسته‌ی فرهنگی و هنری بودند؛ لوریس چکناواریان، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، یارتا یاران، مازیار فکری ارشاد و حافظ روحانی در این دو اجرای نخست مهمان این نمایش شدند.

کد مطلب: ۹۶۵۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندانی که مهمان نمایش «ورودی 89»شدند

لوریس چکناواریان، رهبر ارکستر، آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان برجسته بعد از تماشای نمایش بر حمایت از گروه‌های جوان تأکید کرده و از همه دعوت کرد تا به تماشای این نمایش بنشینند. همین‌طور امیر کربلایی‌زاده، بازیگر و استندآپ کمدین محبوب هم ضمن حمایت از گروه نمایش «ورودی 89» از این نمایش حمایت کرد. نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون هم از علاقه‌مندان به تئاتر دعوت کرد تا به تماشای این نمایش بنشینند.

محسن احتشامی نمایش «ورودی 89» را نوشته و کارگردانی می‌کند و امیر نعمانی تهیه‌کننده‌ی این نمایش است. میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران نمایش «ورودی 89» هستند. در خلاصه‌ی داستان این نمایش آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.

«ورودی 89» هر شب، ساعت 21:15 در تالار شماره‌ی 2 عمارت نمایشی نوفل لوشاتو تا پایان آبان ماه به روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار