ورود کالاهایی که امکان تولید در داخل دارند، ممنوع شد

تهران (پانا) - نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ورود کالاهایی که امکان تولید در داخل دارند، ممنوع شد

نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی صبح امروز (شنبه) به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری و با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و معاون اول رئیس قوه‌قضائیه به همراه غلامرضا تاجگردون و الیاس حضرتی، روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس شورای اسلامی به علاوه کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، فرهاد دژپسند، وزاری اقتصاد و دارایی، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه از جمله نمایندگان قوه مجریه در این نشست بودند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان برگزاری این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح ساختار بودجه را به حاضران ارائه کرد.

سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و نسبت آن با درآمد ناخالص ملی و تأمین منابع پایدار و جهت‌گیری‌های مالیاتی در حمایت از افزایش تولید و حمایت از اقشار کم درآمد، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه واردات و صادرات ارائه کرد و مقرر شد ورود کالاهایی که امکان تولید داخلی آن و تأمین نیازهای بازار وجود دارد، در حمایت از تولیدگران داخلی و افزایش اشتغال ممنوع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار