رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرداد:

افزایش قابل توجه کسب رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی کشوری در سال ۹۸

شیراز(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش قابل توجه کسب رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی دانشگاه در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش قابل توجه کسب رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی کشوری در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی بهادر با تبریک این موفقیت افزود: در آزمون بورد کشوری تخصصی که در شهریور ۱۳۹۸ برگزار شد، ۲۷ دستیار تخصصی این دانشگاه موفق به کسب رتبه های برتر در کشور شدند.

بهادر ادامه داد: این در حالی است که در آزمون بورد کشوری تخصصی سال ۹۷ تعداد رتبه های برتر ۱۲ مورد بود و امسال کسب رتبه های برتر افزایش قابل توجهی داشت.

او این موفقیت را ثمره کوشش مسوولان آموزشی، دستیاران بالینی، مسوولان دانشکده پزشکی، مدیران گروه های آموزشی و اساتید دانست و ضمن قدردانی از این تلاش ها افزود: امید است این گونه توانمندی ها زمینه ساز ارتقای سلامت جامعه شود.

دانش آموختگان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پس از به پایان رساندن این دوره های تحصیلی، برای دریافت دانشنامه در آزمون های کشوری بورد تخصصی یا فوق تخصصی شرکت می کنند که در این آزمون ها، علاوه بر موفقیت ۲۷ دستیار تخصصی دانشگاه، سه نفر از دانش آموختگان دوره فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در آزمون بورد کشوری فوق تخصصی نیز موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های فوق تخصص گوارش کودکان، خون و سرطان کودکان و خون و سرطان بالغین شدند.

برگزیدگان بورد تخصصی نیز شامل چهار نفر در رشته های بیماری های داخلی، سه نفر در رشته جراحی مجاری ادراری، سه نفر در رشته رادیولوژی، سه نفر در رشته آسیب شناسی، دو نفر در رشته کودکان، دو نفر در رشته جراحی عمومی، دو نفر در رشته زنان و زایمان، دو نفر در رشته روانپزشکی، دو نفر در رشته جراحی مغز و اعصاب، همچنین رشته های بیماری های قلب و عروق، چشم، طب اورژانس و پزشکی خانواده بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار