نمایشگاه انفرادی نقاشی «صُوَر» در نگارخانه بهمن

تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی نقاشی آثار «محمد ونکی» با عنوان «صُوَر» از 8 تا 12 آبان در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است.

کد مطلب: ۹۶۴۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه انفرادی نقاشی «صُوَر» در نگارخانه بهمن

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای بهمن؛ در این نمایشگاه تعداد 20 تابلوی نقاشی در ابعاد 100 در 70 و 50 در 70 با موضوع صورت ها، با قلم اکسپرسیون به تماشای عموم گذاشته شده است.

محمد ونکی در این نمایشگاه سعی کرده با قلم اکسپرسیون از رئال به انتزاع رسیده و تجربه جدیدی را با رنگ های خالص و قلم ساده و بدون پرداختن به جزئیات و ساخت و ساز موضوع، به فرم های ساده انگارانه و درعین حال مفهومی برسد.

این هنرمند نقاش متولد ۱۳۵۶، کارشناس رشته عکاسی است و در سال ۹۱ مدرک کارشناسی رشته نقاشی را در دانشگاه پیام نور دریافت کرد، وی از کودکی به صورت غیر آکادمیک و از روی علاقه به هنر نقاشی گرایش پیدا کرد و به دلیل علاقه شدید به حیوانات، موضوع نقاشی های خود را اغلب از حیوانات انتخاب می کرد، وی در ادامه با ورود به دانشگاه و انتخاب رشته عکاسی با چهره و نورپردازی آشنا و علاقه مند شده و به موازات دانشگاه در کلاس های نقاشی هم شرکت کرده و در سال های بعد با دیدن آثار نقاشی در سبک های مختلف، نیاز به تغییر را احساس کرد، چرا که از دیدگاه این هنرمند نوآوری و تخیل در آثار نقاشی بیشتر جلوه داشت و نیز قلم هنرمند به واقعیت چیرگی دارد، همین موضوع انگیزه ای برای شروع تحصیل در رشته کارشناسی نقاشی و علاقه وی به سبک اکسپرسیونیسم شد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه نقاشی می توانند همه روزه (بجز ایام تعطیل) از ساعت ٩ تا ١٨ به نگارخانه فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٥٥٣١٢١٨٠ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار