2 پروژه راهسازی در مهریز به بهره برداری رسید

یزد (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اجرای دو پروژه راهسازی در شهرستان مهریز خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
2 پروژه راهسازی در مهریز به بهره برداری رسید

محمد رستگاری از اجرای دو پروژه راهسازی در شهرستان مهریز خبرداد و گفت : دو پروژه بهره برداری شده در این شهرستان شامل: پل روستای ابراهیم آباد و اصلاح هندسی پیچ حادثه خیز کنج‌کوه انجام شده است.

او با اشاره به اینکه این دو پروژه نقش بسیار مهمی در تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای دارد،افزود: با تلاش شبانه روزی پیمانکار و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز عملیات اجرایی آن طی دو ماه گذشته انجام و بهره برداری شد.

رستگاری ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شامل تعریض پل باکسی، خاکریزی و خاکبرداری، بتن ریزی تکمیلی پل آب رو و در نهایت اجرای لایه‌های روسازی و روکش آسفالت بود که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه راهداری شهرستان مهریز به انجام رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات اجرایی این پروژه طی مدت یک ماه گذشته به صورت امانی و با استفاده از توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار