کشتی گیر گیلانی عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

رشت (پانا) - سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر گیلانی به همراه تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران عازم مسابقات قهرمانی جهان شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کشتی گیر گیلانی عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان، از روز جمعه هفته جاری در شهر بوداپست مجارستان آغاز و تیم ملی ایران عازم این مسابقات شد که سیدمحمد چوبچیان از گیلان نیز جزء ملی پوشان است.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس ، سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی که با درخشش در رقابت های انتخابی تیم ملی و حضور موفق در اردوها، به عضویت تیم ملی درآمد به همراه تیم ملی در مسابقات جهانی حضور یافته است.

وی ادامه داد: چوبچیان کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی در وزن 82 کیلوگرم در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان حضور می یابد که قرعه کشی این وزن روز جمعه برگزار و مسابقات نیز از روز شنبه آغاز می شود و چوبچیان به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

رئیس هیات کشتی استان گیلان ابراز امیدواری کرد چوبچیان با قدرت در رقابت های جهانی حضور یافته و با نمایش کشتی های زیبا برابر حریفانش به برتری دست یافته و سرانجام مدال خوشرنگی را کسب کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان از روز جمعه با حضور زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار زیر 23 سال در بودپست مجارستان آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار