برگزاری دوره مشترک آموزشی بین دو دانشگاه علم و صنعت و دلفت هلند

تهران (پانا) - دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه صنعتی دلفت هلند، آبان ماه جاری دوره‌های کوتاه مدت تخصصی در زمینه صنعت ریلی برگزار می‌کنند.

کد مطلب: ۹۶۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مشترک آموزشی بین دو دانشگاه علم و صنعت و دلفت هلند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، دوره‌های آموزشی در زمینه تخصصی ریل به صورت مشترک از سوی دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی دلفت هلند در راستای سیاست دانشگاه مبنی بر توسعه تعاملات بین المللی در حوزه صنعت ریلی، از ۱۸ آبان تا ۶ آذرماه ۹۸ برگزار می‌شوند.

«طراحی کاربردی شبکه حمل و نقل، زمانبندی و مدیریت ترافیک در راه‌آهن سراسری» از سوی پروفسور اینگو هانسن، «سیاست گذاری، تدوین روش ها و مدیریت عالی در صنعت ریلی»؛ از سوی پروفسور اینگو هانسن، «کارآفرینی پیشرفته در صنعت ریلی»؛ پنجشنبه با کمک دکتر پارسانژاد،‌ «آینده پژوهی در صنعت ریلی» یکشنبه دکتر بنیادی، «طراحی شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری: برنامه‌ریزی عملیاتی، زمانبندی و کنترل ترافیک» توسط پروفسور اینگو هانسن، «علم سنجی و روش تحقیق» توسط دکتر بنیادی و «روش های موثر در تدوین، نگارش و انتشار مقالات تخصصی» از سوی پروفسور اینگو هانسن ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌های فوق با دبیرخانه این دوره‌ها و برای ثبت‌نام نهایی به وبگاه rst.iust.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار