رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره بیان داشت:

ملت ایران با برپایی راهپیمایی 13 آبان در صدد است در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی حرکت کند

شبانکار،بوشهر(پانا)_جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله 13 آبان با حضور بخشدار محترم، رئیس آموزش و پرورش، سایر مسئولان وعوامل اجرایی در محل بخشداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران با برپایی راهپیمایی 13 آبان در صدد است در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی حرکت کند

جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله 13 آبان با حضور بخشدار بخش شبانکاره، رئیس و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه، کارشناس و مسئول سازمان دانش آموزی منطقه، مسئول تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره، سایر مسئولان وعوامل اجرایی در محل بخشداری برگزار گردید.

در ابتدا رئیس آموزش وپرورش با یادآوری کلام امام خمینی ( ره ) در مورد یوم الله 13 آبان بیان داشت: به فرموده ی امام خمینی (ره) 13 آبان از یوم الله است و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران است و حتی شاید اهمیت آن بیشتر از انقلاب اول می باشد.

عباسی تصریح کرد: هر کدام از سه واقعه 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود،که سه رخداد مهم از جمله سالروز تبعید امام، کشتار دانش آموزان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی هر کدام یادآور تلاش ها و رشادت هایی در جهت به ثمر نشستن انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از پیام های مهم این سه واقعه، مبارزه با مستکبران عالم و مقابله با ظلم وستم است.
وی همچنین تاکید کرد: ملت ایران با برپایی راهپیمایی 13 آبان در صدد است در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی حرکت کند و جنایات و بدعهدی های آمریکا را تبیین کنند.

سپس در ادامه جلسه عماهنگی های لازم در جهت اجرای هر چه بهتر و پرشورتر راهپیمایی یوم الله 13 آبان صورت گرفت.

همچنین مقرر شد ساعت حرکت راهمپیمایان ساعت 10 صبح از میدان حافظ به سمت محل شهدای گمنام باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار