هدف ارتقای مشارکت شهروندی در حوزه فضای سبز،

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری "همیار سبز" می پذیرد

تبریز(پانا) - طرح همیار سبز با هدف ارتقای فرهنگ و مشارکت شهروندی در حوزه  فضای سبز تبریز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۶۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری "همیار سبز" می پذیرد

مسعود برزگر جلالی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در این باره گفت: طرح همیار فضای سبز که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طراحی و اجرا می‌شود، تلاش دارد با جلب مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز در شهر تبریز، کمبودها ومشکلات مربوط به این حوزه را سرعت بخشد.

او اضافه کرد: با دقتی اندک در زمینه سلامت عمومی، می بینیم در سال های اخیر میزان بیماری های مختلف و از جمله غیر واگیر و خطرناک مثل سرطان، روبه افزیش بوده که در این زمینه، دو عامل محیط و استرس های غیر ارادی دخیل هستند. هردوی این عامل هم از طبیعت ریشه می گیرند و همین امر کافی است تا بپذیریم که برای زندگی سالم به فضای سبز نیاز داریم.

او تبیین اهمیت فضای سبز برای شهروندان را، بخشی از اهداف این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: در صورتی که واقعیت های موجود در حوزه فضای سبز برای شهروندان عزیز تفهیم و تبیین شود، مسلما آن ها با درک بالای خود، در این باره نیز احساس وظیفه کرده و در کنار خادمان خود در سازمان، در مسوولیت خطیر حفظ و توسعه فضای سبز مشارکت خواهند کرد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهروندان را صاحبان اصلی فضای سبز شهری خواند و تصریح کرد: علاقمندان و دلسوزان فضای سبز که می خواهند در راستای صیانت از فضای سبز و ایجاد نظارت همگانی بر عملکرد حوزه فضای سبز مشارکت نمایند، می توانند با نام نویسی در این طرح، در تحقق اهداف فوق ما را یاری کنند.

نام نویسی در طرح همیار سبز به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. شهروندان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۸۵۰۵۸۸ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار