در حاشیه هشتمین نشست شورای معاونان عام اداره کل انجام شد:

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد

ارومیه (پانا) - با حکم مدیرکل ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد

در حاشیه هشتمین نشست شورای معاونان عام اداره کل طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، « رضا میدان رو » به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت این نهاد منصوب و از زحمات قدرت اله قاسمی سرپرست این معاونت قدردانی شد .

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل پس از بازنشسته شدن ولی حسینی معاون سابق این معاونت به مدت چهار ماه سرپرستی این معاونت را عهده دار بود.

« رضا میدان رو » در مراسم معرفی وی به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل گفت: برنامه محوری، قانون مداری و انضباط کاری از مواردیست که در اولویت کاری قرار دارد و تعاون و همکاری در بین همکاران تحقق اهداف معین در این بخش را تسریع مینماید.

وی دارای کارشناسی ارشد فیزیولوژی و مربی تیم ملی کارته نوجوانان و جوانان امید بوده و نائب رییس هیات کاراته استان می باشد.

میدان رو دارای رتبه اول مسابقات جهانی کاراته در سبک شیتوریو در تهران و مقام سوم مسابقات جهانی کاراته کشور روسیه در شهر مسکو است.

از جمله 10 ها افتخارات کسب شده توسط وی می توان کسب مقام اول مسابقات انفرادی و تیمی بین المللی کاراته کشور سریلانکا شهر کلمبو اشاره کرد.

همچنین وی داارای مقام اول مسابقات انفرادی و تیمی بین المللی کشور چین و مقام سوم مسابقات انفرادی و بین المللی کشور ترکیه را داراست.

میدان رو دارای مقام اول مسابقات انفرادی بین المللی کشور اذربایجان و قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور است.

همچنین وی دارای چهار مقام اول و دومی در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی و دو مقام اول تیمی مسابقات کشوری است.

کسب سه مقام قهرمانی مسابقات کارگران کشور ، کسب عنوان قهرمانی آسیا با 3 طلاو 7 برنز، کسب عنوان سومی جهان با یک طلا و 2 برنز در میابقات جهانی اسپانیا، شرکت در مسابقات قهرمانی آسا در مالزی و کسب عنوان قهرمانی با 6 طلا و یک نقره و یک برنز نیز دیگر موفقیتهای وی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار