مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

مراکز نیکوکاری استان زنجان به 62مرکز افزایش یافت

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد، تاپایان مهر ماه سال جاری 54مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح شده که تعداد این مراکز تاپایان سال به 110مرکز افزایش می یابد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز نیکوکاری استان زنجان به 62مرکز افزایش یافت

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیرا ن این هفته با تسلیت اربعین حسینی ،همایش میلیونی عاشقان اباعبداله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی را نشانه معجزه الهی وارادت وعشق وعلاقه مردم به امام حسین (ع)و خاندان عصمت وطهارت عنوان کردوگفت: امام حسین (ع)کاری کرده است که دلها پس ازحدود 1400سال هنوز به عشق او بتپد واین حرارت هرگز سرد وخنک وفراموش نخواهد شد.
وی در ادامه به ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح استان اشاره کردوافزود: مراکز نیکوکاری بخش مردمی کمیته امداد است که خدمات درا در دسترس قرارداده وخیران وحامیان منطقه ومحلی را در جهت محرومیت زدایی وکمک به نیازمندان به صحنه می آورد وهمه امدادگران باید به حوزه مشارکت های مردمی در خصوص مراکز نیکوکاری که پذیرفته شده برای همه با رویکرد آوردن مردم به صحنه است کمک کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان مراکز نیکوکاری را برا ی امداد بسیار بااهمیت عنوان کردوادامه داد:سیاست کمیته امداد استان توسعه کیفی وکمی مراکز نیکوکاری است تا نیازمندان بتوانند به راحتی به خدمات دسترسی پیدا کرده وخیران نیز کمک های خود را به سهولت به دست افراد نیازمند برسانند. واین کار به چالاکی وچابکی سیستم نیز کمک نماید.
وی به بحث های آموزشی این مراکز نیز اشاره کردوگفت: تشکیل تیم آموزشی در خصوص اهداف وبرنامه های مراکز نیکوکاری می تواند به شکل گیری مددکاری اسلامی در این مراکز کمک نماید.
صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر مجوز 62مرکز نیکوکاری ارائه شده است افزود :از این تعداد54مرکز نیکوکاری تاپایان مهرماه سال جاری افتتاح شده است ،که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10میلیارد تومان از طریق این مراکز کمک های مردمی جمع اوری وبه افراد نیازمند توزیع شده است که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 315درصد رشد داشته و برنامه ریزی شده است تعداد مراکز استان تا پایان سال به 110مرکز افزایش یابد.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با توجه به رسالت مهم مراکز نیکوکاری گفت: برنامه ریزی شده است 30درصد پرونده های حمایتی مددجویان در امور سالمندان به مراکز نیکوکاری فعال وتوانمند واگذار شود
صفری اضافه کرد: مراکز نیکوکاری به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیأت امنای مساجد، معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند،وبا ارائه خدمات در زمینه اهداء جهیزیه ، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار