جلسه مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان برخوار برگزار شد

برخوار (پانا) - جلسه توجیهی ویژه مربیان و معاونین پرورشی مدارس با هدف و محوریت برنامه ریزی فعالیت های پرورشی مدارس در سال تحصیلی جدیددر شهرستان برخوار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان برخوار برگزار شد

در این جلسه که با حضور محمدرضا معصومی مدیر و اسماعیل هونجانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پررش شهرستان، جلسه توجیهی ویژه مربیان و معاونین پرورشی مدارس در سالن جلسات برگزار شد.

دراین جلسه که با هدف و محوریت برنامه ریزی فعالیت های پرورشی مدارس در سال تحصیلی جدید برگزار شد، ابتدا معصومی ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) وحضرت امام رضا (ع) در خصوص اهمیت فعالیت های پرورش درمدارس تأکید کرده و در ادامه با اشاره به شعار سال تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان یعنی مدرسه محوری، نشاط اسلامی، اخلاق انسانی در راستای تحقق سند تحول بنیادین، پیرامون این شعارمطالب ارزشمندی بیان نمود.

در ادامه هونجانی ضمن خیر مقدم به همکاران جدید الورود به حوزه پرورشی، با اشاره به سند تحول بنیادین خاطر نشان کرد که ازبین 6 ساحت سند تحول بنیادین، 4 ساحت به صورت مستقیم با فعالیت های مربیان و معاونین پرورشی در ارتباط است و در این سند از معلم به عنوان مربی یاد شده که این جایگاه، اهمیت فعالیت و کار مربیان و معاونین پرورشی را نشان می دهد. در پایان صادقی کارشناس امورتربیتی به بیان ریز وظایف و فعالیت های پرورشی در سال تحصیلی جدید پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار