برگزاری صبحانه پدر و پسری درآموزشگاه بیست و دوم بهمن اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم قطبی گرامیداشت هفته پیوند وروز ملی خانواده با حضور رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،مدیر آموزش و پرورش،عضو شورای شهر،مدیران مدارس ، روسای انجمن های اولیاء و مربیان و همراهی دانش آموزان پسر و پدران آنهادر آموزشگاه بیست و دوم بهمن اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحانه پدر و پسری درآموزشگاه بیست و دوم بهمن اسلامشهر

در این مراسم که با نظارت کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اسلامشهربرگزار شد،حاضرین پس ازبازدید از غرفه‌های نمایشگاه مهارتهای دستی اولیا< ومرکز فنی و حرفه ای اسلامشهر در برنامه صبحانه پدر و پسری دانش آموزان حضور یافتند.

سپس در ادامه حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی با ارج نهادن به برگزاری این مراسم مردمی نقش اولیا، را در همکاری با مربیان در اداره واحدهای آموزشی ببسیار مهم دانست و بر استمرار آن درسال تحصیلی جدید با نظارت مشاورین و مدرسین خانواده تاکید کرد.

در بخش دیگری از این برنامه،کوروش رومیانی رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی نقش اولیاء و مربیان را در کاهش آسیبهای اجتماعی مهم بر شمرد و حضور مستمر اولیاءدر جلسات انجمن اولیاء و مربیان واحدهای آموزشی رایک ضرورت دانست.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار