انتخابات شورای دانش آموزی،  مشق دموکراسی و آموزش به نسل در حال رشد است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : انتخابات شورای دانش آموزی،  مشق دموکراسی و آموزش به نسل در حال رشد است .

کد مطلب: ۹۶۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی،  مشق دموکراسی و آموزش به نسل در حال رشد است

خلیل شیخیانی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار " شوراهای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب برگزار می شود تا دانش آموزان دختر و پسر با مشارکت فعال در این عرصه ، حس مسئولیت پذیری ، خود باوری را در خود تقویت کنند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : انتخابات شورای دانش آموزی، مشق دموکراسی و آموزش به نسل در حال رشد است.

دکتر شیخیانی تصریح نمود : دانش آموزان برای انتخاب به کسانی که توانایی مطالبه گری دارند و می توانند برای رشد و پویایی مدرسه خود با مدیر و کادر آموزشی، انجمن اولیا و مربیان و هیئت امنا مدرسه جلسه بگذارند و پل ارتباطی باشند بین دانش آموزان و خواسته های آنها از مدیریت و بالعکس و شایسته این کار هستند انتخاب کنند .
شیخیانی گفت : دانش آموزان آینده این سرزمین هستند و باید بیاموزند چگونه افراد صالح و متخصص را انتخاب نمایند.

او خاطر نشان کرد : تمام ساز و کار انتخابی شورای دانش آموزی عین سایر انتخابات دیگر مثل مجلس شورای اسلامی شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری است و در تمام انتخابات آزاد می باشد.

وی مسئولیت پذیری، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی، تمرین مشارکت جویی، ارتباط صمیمی، بین مدیر ، اولیا و دانش آموزان، تحکیم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی و توجه عملی به مطالبات و خواسته‌های دانش آموزان را از اهداف کلی این انتخابات برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار