فرماندار ابرکوه: ورزش از سالم ترین تفریحات برای جوانان است

یزد(پانا) -" محمد کاظمی نسب " با حضور در اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: ورزش از سالم ترین تفریحات است و باید با فرهنگ سازی، شوق و اشتیاق جوانان را به ورزش بیشتر کنیم.

کد مطلب: ۹۶۳۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ابرکوه: ورزش از سالم ترین تفریحات برای جوانان است

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه به همراه علی اکبر اسحاقی معاون فرماندار با حضور در اداره ورزش و جوانان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار ابرکوه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: ورزش از سالم ترین تفریحات است و باید با فرهنگ سازی، شوق و اشتیاق جوانان را به ورزش بیشتر کنیم.

کاظمی نسب با اشاره به پتانسیل های خوب شهرستان افزود: آنچه که ما مسولین وظیفه داریم توجه بیشتر به هیئت های ورزشی و افرادی که توانایی بالایی را در مسابقات کشوری و بین المللی دارند حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر برای حمایت از تیم های ورزشی با تلاش و گفتگوهایی که در بخش صنایع بزرگ شهرستان انجام شده اعلام آمادگی کردند به شرط آنکه کیفیت خوب و بازخورد مثبتی داشته باشند.

وی در خصوص اثرات مثبت ورزش بر جسم و روح افراد ادامه داد: در راستای رسیدن به زندگی سالم در جامعه؛ ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی دانست.

در پایان به پاس زحمات و تلاش های کارکنان اداره ورزش و جوانان ابرکوه با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار