معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی هدف اولیه مشارکت دانش آموزان درآموزش و پرورش است

اسلامشهر(پانا) - بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور رییس شورای اسلامی شهرستان،معاون پرورشی و تربیت بدنی ،مدیر روابط عمومی ،کارشناس امور شاهد و ایثارگران ،کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی و کارشناس مسئولین واحدهای پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهردر دبیرستان دخترانه اندیشه منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی هدف اولیه مشارکت دانش آموزان درآموزش و پرورش است

در این مراسم ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با تبیین تفاوت انقلابهای جهان و انقلاب اسلامی اظهار داشت:انقلاب در کشورهای روسیه،فرانسه و ...ماهیت مادی و تغییر حکومت را داشت و انقلاب اسلامی ما مبتنی بر عقاید دینی بود.

او در ادامه افزود:مردم ما در چهل سال گذشته با وجود هشت سال جنگ تحمیلی وتحریم‌ها هر چهار سال یکبار در انتخابات گوناگون ،مجلس شورای اسلامی،ریاست جمهوری،مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی حضور داشتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر انتخابات شوراهای دانش آموزی را نیزهدف اولیه مشارکت دانش آموزان در آموزش و پرورش دانست و همکاری سه ضلع ،دانش آموز،خانواده و مربیان را عامل پیشرفت در هر واحد آموزشی عنوان کرد.

او خطاب به دانش آموزان گفت :حضور شما نمایندگان دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه ساز انتقال ایده‌ها و نظرات سایر دانش آموزان در اداره امور واحد آموزشی میباشد.

اخوان به برگزاری انتخابات اسفند 98 هم اشاره کرد و بیان داشت:با وجود تمامی مشکلات مردم ما با انگیزه و شور در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد و با حضور در صحنه انتخابات آینده روشنی را ترسیم خواهند کرد.

در ادامه مصطفی سالاریان رییس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز درسخنانی با گرامیداشت انتخابات شوراهای دانش آموزی و هفته تربیت بدنی اظهار داشت :حضور شما دانش اموزان با شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی به نوعی تمرین دموکراسی را خواهید داشت ودر آینده برای مشارکت در صحنه های اجتماعی،فرهنگی و غیره آماده میشوید.

او به بیان گزارشی از اقدامات شورای شهر اسلامشهر در زمینه مسائل عمرانی،حمل و نقل ،فرهنگی و ...پرداخت و از افتتاح پارک بانوان در آینده نزدیک خبر داد.

حضورگروه حاملان قرآن،گارد استقبال ،سرود و پرچم تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز از برنامه‌های جنبی مراسم بود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار