تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عسل سبلان اردبیل به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان اردبیل

سیدفردین صفوی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه اولویت‌های مهم صادرات، کیفیت مناسب عسل و بسته‌بندی شیک و استاندارد است،‌ افزود: در این زمینه در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده است.

او از تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان خبر داد و گفت: حمایت از زنبورداران و تولیدکنندگان عسل باید مبنای کار قرار گیرد تا این زنبورداران و تولیدکنندگان بدون دغدغه در راستای تولید عسل باکیفیت گام بردارند.

رئیس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان استان افزود: غرفه عسل اردبیل در نمایشگاه چند روز گذشته اربیل عراق در بین غرفه کشورهای خارجی، عربی و ایرانی توانست رتبه نخست را کسب کرد که این نشان از کیفیت و بسته‌بندی مناسب این محصول است.

صفوی از آغاز گشت مشترک اتحادیه صنف عسل و لبنیات‌فروشان اردبیل با همکاری فرمانداری اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در حوزه نظارت و بازرسی عسل خبر نیز داد و افزود: این امر در راستای نظارت بر نحوه فروش، تولید و کیفیت محصول عسل انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار