نسل جدید نیازمند نشاط اجتماعی است

مراغه (پانا)-معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در بین نسل جدید به یک ضرورت در جامعه تبدیل شده است.

کد مطلب: ۹۶۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نسل جدید نیازمند نشاط اجتماعی است

موسی شعفی عصر سه شنبه در جلسه عمومی مدیران مدارس مراغه که در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد ،گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان ،همت و تلاش دستگاه ها و نهاد های فرهنگی و اجتماعی را می طلبد.

وی افزایش نشاط اجتماعی در جامعه را راهکاری برای مقابله با هجمه ها ، دسیسه ها و خطرات اجتماعی دانست و اضافه کرد : وجود چنین شرایطی ما را وا می دارد تا بیش از هر زمان دیگری به اجرای نشاط اجتماعی توجه داشته باشیم .

وی ادامه داد: در این راستا آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی می تواند ایفا کند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه با بیان اینکه عزت و اعتبار این مجموعه پیشکسوتان تعلیم و تربیت هستند ،گفت: باید در تمامی امورات این مجموعه از تجربیات ارزشمند تلاش گران و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در هت رشد و تعالی آموزش و پرورش استفاده کرد.

رضا آسیابی مدیران مدارس را سرداران تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: مدیران مدارس در خط مقدم تعلیم و تربیت ،نقش بسزایی در توسعه علم و دانش و رشد و شکوفایی آینده سازان این کشور دارند.

وی در ادامه به نقش و جایگاه معلمان نیز اشاره و افزود : معلمین عزیزترین و موثر ترین قشر جامعه هستند و نقش آنان به عنوان اثر گذار ترین فرد ،تضمین کننده فردای موفق جامعه است.

در ادامه این جلسه از تلاش ها و زحمات چندین ساله جلیل اسلامی مدیر سابق آموزش و پرورش مراغه تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار