برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نشست ستاد بازآفرینی پایدار شهری،بهسازی ،نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران،فرماندار اسلامشهر ،مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری درشهرستان اسلامشهر

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:یکصد و چهار هکتار بافت فرسوده در سلامشهر و از جمله شهرک میان آباد قرار داردکه منتظر تسهیلات و بسته های تشویقی هستند.

اودر ادامه افزود:مواردی از اعتبارات پیش بینی شده تاکنون محقق گردیده اما کافی نیست وآمادگی کامل داریم با توجه به سیاستهای تشویقی ،تسهیلات بانکی و قانون بازآفرینی شهری ودر راستای الزامات قانونی پیگیری سریع داشته باشیم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت:در حوزه‌های دیگر بافتهای فرسوده مدارسی داریم که هفده سال است بازسازی نشدندو در زمینه مسائل بانکی نیز مشکلاتی از جمله،سودبانکی،ضامن و قولنامه بودن املاک هم سد راه پیشرفت ما در بسیاری از موارد است.

سپس محمدتقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیزدر سخنانی بیان داشت:اسلامشهربه دلیل داشتن میزان جمعیت بالا،شرایط خاص ،اولویتهای استانی و وجود بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی از اهمیت خاصی برخوردار است.

او اذعان داشت:وظیفه ما در بخش بازآفرینی بافتهای فرسوده رسیدگی سریع میباشد و میبایست اعتماد عمومی به حاکمیت و نظام و جلب رضایتمندی مردم را فراهم نماییم.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد:بازآفرینی و بهسازی را محدود به چند محله هدف نکنیم و اقدامات ما باید پیشگیرانه باشد و خط کش نگذاریم و بافت فرسوده را جدا نکرده و همه موارد مشکل دار را رسیدگی کنیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار