برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش،چرم و صنایع وابسته

اسلامشهر(پانا) - رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و اتحادیه امپکس نودوهشت ،حمایت از تولید کننده داخلی،توجه به نقش بازاریابی و برندسازی از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش،چرم و صنایع وابسته برشمرد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش،چرم و صنایع وابسته

رسول شجری رئیس اتحادیه امپکس 98در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف،کفش،چرم و صنایع وابسته در سالن شماره یک کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران در سخنانی اظهار داشت:این نمایشگاه با حضور 183شرکت داخلی و خارجی در هفت سالن و پانزده هزار مترمربع فضای بیرون و مشارکت کشورهای چین ،ترکیه،روسیه،ایتالیا و عراق و چهل استارتاپ دانشگاهی از بیست و نهم مهر تا دوم آذر 98پذیرای بازدید کنندگان میباشد.

او در ادامه هدف از برگزاری این رویداد نمایشگاهی را ارتقای صنعت کفش کشور،آشنایی با فناوریهای روز،حمایت از تولید کننده داخلی ،توجه به نقش مهم بازاریابی و فروش برندسازی برشمرد.

شجری اذعان داشت: با توجه به مشکلات صنعت کفش در سال 97در زمینه مواد اولیه،تحریم ها و در مواردی کمرنگ شدن مقش وزارت صمت باز هم در سال نود وهشت افزایش تقاضای صددرصدی برای حضور در نمایشگاه داشتیم و مراحل رو به تکامل را طی میکنیم .

رئیس اتحادیه امپکس نود وهشت دربخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:در کنار موارد مطروحه نقش نیروی انسانی متخصص را هم مد نظر داریم و در این راستا با همکاری دانشگاه علمی ،کاربردی یکصد و پنجاه فارغ التحصیل کاردانی در رشته چرم داشتیم و در ادامه نیز از همکاری خوب دانشگاه امیر کبیر برخوردار هستیم.

او با انتقاد از عدم توجه بازار داخلی کفش ،کیف و چرم که یکصد و پنجاه هزار اشتغال مستقیم و در حدود هشتصد هزار نفر اشتغال غیر مستقیم را در بردارد،خواستار حمایت از تولید داخلی و کمرنگ شدن برند سازی محصولات خارجی شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار