برگزاری همایش تقدیر از نام آوران دبیران تربیت بدنی ناحیه دوشهر ری

شهرری (پانا) - همایش تقدیر از نام آوران ودبیران تربیت بدنی با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در سالن هایپرسان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تقدیر از نام آوران دبیران تربیت بدنی ناحیه دوشهر ری

در این همایش حجت عباسی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تسلیت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت (ع)، از دبیران تربیت بدنی منطقه برای کسب موفقیتهای مختلف تقدیر کرد.

او در ادامه به تفسیر آیه لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِی کَبَدٍ ازسوره مبارکه بلد اشاره نموده و به این نکته تاکید کرد که یکی از اهداف تربیت بدنی رساندن افراد به آرامش است و اگر دانش‌آموزان از سنین نوجوانی به آرامش برسند در سنین بالا نیز به آرامش دست خواهند یافت.

عباسی افزود: دغدغه همه افراد رسیدن به آرامش می‌باشدکه یکی از بهترین راههای رسیدن به تمرکز، ورزش است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در ادامه به ورزشهای قهرمانی در آموزش و پرورش و مدارس اشاره کرد و وظیفه معلمان ورزش را استعدادیابی و سوق دادن دانش‌آموزان به ورزش‌های همگانی دانست و تاکیدکرد: بیش از اندازه به قهرمانی و کسب مقام در مسابقات ورزشی باعث آسیب روحی و روانی دانش آموزان خواهد شد.

او بیان داشت: مربیان تربیت بدنی باید بر فعالیتهای تربیتی و اخلاقی همراه با ورزش بیشتر از قهرمان‌پروری تمرکز داشته باشند و بر دور کردن دانش‌آموزان از غم و غصه و رساندن آنها به شادی و آرامش توسط کلاس ورزش و مربیان تربیت بدنی در مدارس تاکید شود و بر نقش موثر این دبیران در آینده دانش آموزان اشاره شد.

در بخش بعدی این جلسه از مدارس برتر در فعالیتهای تربیت بدنی در سال تحصیلی 98-97 در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم و مدارس غیر انتفاعی و نام اوران ورزشی در عرصه جهانی،کشوری،منطقه ای با اهداء جوایز تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار