همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان درآموزش و پرورش شهرستان هوراند برگزار شد

هوراند(پانا) - همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان درآموزش و پرورش شهرستان هوراند باحضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات مدرسه شبانه روزی علامه طباطبایی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان درآموزش و پرورش شهرستان هوراند برگزار شد

در این جلسه عبدالهی مدیر آموزش و پرورش هوراندضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از اولیاء و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: این انجمن هر اندازه که فعال و پویا باشد برنامه های تحصیلی مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر روی دانش آموزان خواهد داشت.

اکبر عبدالهی خانه و مدرسه را دو بال نیرومند پرواز تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: در این میان نقش خانواده‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه می‌توانند زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت را فراهم کنند.ودر پرتو همکاری اولیای پرتوان و دل سوز، پیوند میان خانه و مدرسه مستحکم تر خواهد شد و از مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت کشور، به میزان چشم گیری کاسته می شود.

در ادامه مردانیان فرماندار شهرستان هوراند گفت : پیوند اولیا و مربیان می تواند در تعلیم وتربیت دانش آموزان و رشد و بالندگی این نسل آینده ساز برای تحقق جامعه آرمانی موثر باشد.بنابراین لازم و ضروری می باشد با فرزندان ما ن رابطه صمیمی و حمایتی برقرار نمائیم و روش و منش زندگانی درست را به دانش آموزان بیاموزیم .

وی ادامه داد اهمیت مشارکت و حضور درمدارس بسیار مهم است و انجمن اولیا و مربیان بستر مناسبی برای مشارکت حداکثری والدین درپیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت می باشد.و آموزش مهارت های تخصصی اولیا درارتباط با شیوه های فرزندپروری، همسرداری و جلوگیری ازتنش های خانوادگی، تربیت دینی، تقویت عزت نفس و غیره به رشد شخصیت فرزندان کمک می کند.

مردانیان با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: مدیران واحدهای آموزشی باید درنشست های مجمع عمومی دستاوردها و فعالیت‌های واحد آموزشی را بصورت مستند ارائه دهند تا زمینه ی تقویت اعتماد اولیای دانش آموزان برای افزایش مشارکت در فرایندهای راهبردی مدارس فراهم شود.

در ادامه غریبی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش گف : هفته پیوند اولیاء و مربیان بهترین فرصت برای بیان اهمیت و جایگاه انجمن اولیای مدارس می باشد. بنابراین والدین مهربان و معلمان دلسوز باید با یاری یکدیگر، به امیدهای فردای این مرز و بوم، فرصت شکوفایی بدهند.

وی افزود : هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و هم دلی میان خانه و مدرسه است. و در سایه پیوند اولیا و مربیان، باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی و تخصّصی آنان برای تربیت هرچه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم.

در این مراسم از اعضای انجمن اولیا ء و مربیان مدارس تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار