در گفت‌وگو با پانا

سپهر حیدری: 3 امتیاز دیدار با پیکان برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است

جونیور نشان داده در حد و اندازه پرسپولیس نیست

تهران (پانا) – کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با هدایت کالدرون توانایی فرار از بحران را از بازی با پیکان دارد.

کد مطلب: ۹۶۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سپهر حیدری: 3 امتیاز دیدار با پیکان برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم گفت: «متأسفانه وضعیت پرسپولیس اصلاً خوب نیست، تیمی که قهرمان سال گذشته لیگ برتر است در شش هفته مسابقات لیگ تنها سه پیروزی به دست آورده و آمار گلزنی آن تنها سه گل بوده است. ضمن اینکه پرسپولیس با لشکری از مصدومان و محرومان به مصاف پیکان می‌رود اما با این حال این تیم همیشه پرسپولیس است.»

وی در ادامه به بازی مقابل پیکان اشاره کرد و گفت: « این بازی برای پرسپولیس می‌تواند در عین آسان بودن، سخت باشد. سخت از این جهت که تیم پیکان در این فصل خوب گلزنی کرده است، پس حریف جدی محسوب می‌شود، اما در مقابل زیاد هم گل دریافت کرده‌اند بنابراین پرسپولیس خیلی راحت می‌تواند با استفاده از بازیکنان سرعتی خود به عمق خط دفاع حریف نفوذ کند. »

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد وضعیت نتیجه‌گیری پرسپولیس و عملکرد کالدرون اظهار کرد: « در تاریخ کمتر سابقه داشته که پرسپولیس در ابتدای فصل چنین نتایجی را کسب کند. اما با این حال به نظرم پرسپولیس نیاز به حمایت دارد و کالدرون به عنوان سرمربی نباید احساس کند که زیر ذره‌بین قرار گرفته است چون آن وقت کار برای او و شاگردانش سخت‌تر می‌شود و نمی‌تواند نتیجه بگیرند. »

وی ادامه داد: «نگرانی تماشاگران به حق است، به خصوص اینکه تیم پرسپولیس با برانکو نتایج خوبی گرفت و سه دوره متوالی قهرمان شده است، پس طبیعی است همه نتایج پرسپولیس کالدرون را با برانکو مقایسه می‌کنند. اما من اطمینان دارم این تیم حمایت شود می‌تواند شرایطش را در لیگ تغییر دهد. »

حیدری درباره کالدرون گفت: «کالدرون هم مثل دیگر مربیان بی‌عیب و نقص نیست و فکر می‌کنم شناختش از تیم پرسپولیس بیشتر شده است و از نظر بدنی و تاکتیکی بهتر می‌تواند درباره بازیکنان تصمیم بگیرد. تنها نکته نگران‌کننده برای پرسپولیس در بازی با پیکان عدم حضور چند بازیکن تأثیرگذار است. با این حال فکر می‌کنم بازیکنان به اهمیت برد برابر این دیدار واقف هستند و از دل و جان مایه می‌گذارند. 3 امتیاز این بازی از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است. »

حیدری در پایان درباره عدم گلزنی علی علیپور اظهار کرد:« به نظرم مشکل اصلی نبود یک مکمل کنار علیپور است که او نمی‌تواند برای پرسپولیس گلزنی کند. به نظرم پرسپولیس در خط حمله مشکل ندارد و فقط با مشکل گلزنی مواجه است. علیپور نشان داده که یک مهاجم تمام عیار است اما جونیور نشان داده است در حد و اندازه تیم پرسپولیس نیست و به نظرم اگر ترابی و نعتمی کنار علیپور بازی کنند، خیلی خطرناک‌تر از زوج جونیور و علیپور خواهند بود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار