برگزاری هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش کلات

کلات (پانا) - هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش کلات با دستور کار جابجایی فضاهای آموزشی ، آخرین وضعیت نیروی انسانی ، انتخابات شورای دانش آموزی با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش کلات ، روسای ادارات عضو شورا و نماینده انجمن اولیای برخی از مدارس کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش کلات

در ابتدای جلسه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش و دبیر جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از ابتدای بازگشایی مدارس از همه عواملی که در کنار آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش همراهی نمودند تشکر نمود .

وی ادامه داد: همانطور که در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش مصوب شد، در دومین روز از بازگشایی مدارس در چهار نقطه مرزی و دور دست شهرستان زنگ مهر ،نماز و ایثار و شهادت نواخته شد و برای اولین بار کمیته توسعه مدیریت را از حوزه ستادی خارج کردیم و به سمت مدارس سوق دادیم که اولین جلسه در مرکز دهستان هزار مسجد با هدف بررسی مشکلات و مسائل موجود و شنیدن نظرات همکاران برگزار شد که به حول و قوه الهی اتفاقات خوبی نیز افتاد.

پروانه در پایان خاطر نشان کرد : با همت همکارانمان شعار #روز_اول #درس_اول در مدارس شهرستان محقق گردید و همه همکارانمان با برنامه بر سر کلاس های درس حاضر بودند که جا دارد به همه همکارانمان دست مریزاد عرض کنیم .

در ادامه جلسه ناصری فرماندار شهرستان کلات و رئیس شورای آموزش و پرورشگفت: امروزه نقش علم، ربانیت و پرورش حائز اهمت است، روح و جسم فرزندانمان در اختیار معلمان می باشد و معلمان می توانند در جهت تعمیق آموزه های دینی و اسلامی در کنار فعالیت های درسی توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یک دانش آموز باید به سوی حرفه آموزی، معاشرت های اجتماعی و دینداری سوق داده شود و به عنوان انسانی اجتماعی و کامل در جامعه گام بگذارد.

ناصری در ادامه اظهار کرد: فعالیت هایی که در زمینه پروژه مهر 98 در مدیریت آموزش و پرورش اتفاق افتاد بسیار زیبا و قابل تحسین بود و این را در بازدیدی که از یکی از مدارس روستایی داشتیم شاهد بودیم و شور و شوق را در دانش آموزان مشاهده کردیم.

فرماندار کلات در پایان خاطر نشان کرد: از همه دستگاه ها می خواهیم برای حصول نتایج مثبت فعالیت های دستگاه آموزش و پرورش با تمام توان ارتباط موثر و گرمی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار