ترافیک پرحجم و روان در ایلام و کرمانشاه

تهران (پانا) - مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان در پنج جاده در استان‌های ایلام و کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک پرحجم و روان در ایلام و کرمانشاه

به گزارش سایت پلیس راهور، براساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه ترافیک در مسیر مهران به ایلام، محدوده‌های کمربندی مهران، کنجانچم، سه راهی ماربره، صالح آباد و تونل آزادی، نیمه سنگین و طول جاده پرحجم و روان گزارش شده است همچنین طول مسیر ایلام-سرابله - حمیل- اسلام آباد غرب-کرمانشاه ترافیک پرحجم و روان است.

براساس این گزارش، ۳ محور استان کرمانشاه شامل کرمانشاه به ایلام در هردو مسیر، محور کرمانشاه-صحنه-کنگاور-اسدآباد-همدان و حور سرپل ذهاب-قصر شیرین-مرز خسروی در هردو مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

جاده خرمشهر- شلمچه و مسیر حمیدیه-بستان-چذابه در استان خوزستان عادی و روان گزارش شده است.

همچنین در شرق استان تهران، محور قدیم تهران به بومهن محدوده پلیس راه جاجرود ترافیک نیمه‌سنگین است همچنین مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده ابتدای محور تا کیلومتر۷،‌آدران، عسل کوچ، سد کرج و تونل ۵ و جنوب به شمال محور هراز محدوده های مبارک آباد تا گالری امامزاده هاشم، پلور، سه راهی لاسم، امامزاده علی، آب اسک، شنگلده و تونل وانا تا پلیس راه لاریجان و سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

جاده فیروزکوه محدوده های ورودی شهرهای گیلاوند و دماوند،‌ پل سفید و زیرآب، جنوب به شمال مسیر قزوین - رشت محدوده‌های ورودی شهر رودبار ترافیک نیمه سنگین و طول مسیر پرحجم و روان گزارش شده است.

پلیس راهور سایر جادههای کشور را دارای جوی آرام و ترافیکی روان اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار