برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در نیشابور

نیشابور (پانا ) - برای دومین سال پیاپی جاماندگان اربعین در نیشابور روز اربعین سید وسالار شهیدان از تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به یاد زائران اربعین پیاده می روند.

کد مطلب: ۹۶۱۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در نیشابور

دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان نیشابور اظهار کرد:پیاده‌روی جاماندگان اربعین یک مراسم عمومی از جنس راهپیمایی است که در روز اربعین در شهرهای مختلف ایران برپا می‌شود و در این برنامه، عده‌ای از مردم که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین در کشورعراق در مسیر نجف وکربلا شرکت کنند در مسیرهای مشخصی در شهرهای خود اقدام به پیاده‌روی می‌کنند.

حجت الاسلام رضا حاجی بگلو بیان کرد: کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) شهر نیشابور با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای دومین سال پیاپی به تاسی از پیاده روی میلیون‌ها عاشق سیدالشهداء (ع) در مسیر تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) نیشابورپیاده روی می کنند.

وی افزود: چهارده کمک هزینه جایزه سفر کربلا به قید قرعه به شرکت کنندگان وکسانیکه کلمه «اربعین » را به شماره 500022010 پیامک کننداهدا می گردد و در این مسیر هفده موکب از عزاداران پذیرایی می کنند .

دبیر ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان نیشابور تصریح کرد: جاماندگان اربعین در نیشابور ساعت نه صبح روز شنبه 27مهر98 مصادف با اربعین حسینی ،پس از طی مسافت بیش از 5 کیلومتری تکیه ابوالفضلی تا امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) با قرائت زیارت اربعین و مداحی مداحان اهل بیت (ع) به عزاداری خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار