اعلام جرم و پلمپ ۴۵ واحد تولیدی غیراستاندارد در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: در 6 ماهه سال جاری به دلیل عدم رعایت استاندارد‌ها ۴۵ واحد تولیدی اعلام جرم و پلمپ شده‌اند.

کد مطلب: ۹۶۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جرم و پلمپ ۴۵ واحد تولیدی غیراستاندارد در آذربایجان‌غربی

منصور جلایر در ارتباط با تعداد واحدهای آذربایجان‌غربی که به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم بسته شده‌اند، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال به ۴۰ واحد تولیدی استان اعلام جرم شده و پنج واحد تولیدی نیز بسته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل استاندارد در یک برنامه منظم و مشخص نسبت به بازرسی از آسانسور‌ دستگاه‌های اداری و سایر نهادهای خدماتی و تولیدی اقدام می‌کند، افزود: در این مدت هیچ یک از شرکت‌های آسانسوری بسته نشده‌اند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به بازدید ۹۴۵ مورد بازرسی از زمین و شهربازی‌های سطح استان عنوان کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۳۴ مورد بازدید از مهدکودک‌ها و خانه‌های بازی انجام شده است.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده را نیز ۹۵۱ مورد برشمرد و تصریح کرد: تاکنون کمیته تجهیزات تفریحی استان 6 جلسه برگزار کرده و استانداردهای لازم‌الاجرا را در این مکان‌های مورد بررسی قرار داده است.

جلایر با بیان اینکه این جلسات با مشارکت و حضور ۱۴ دستگاه و سازمان مربوطه انجام می‌شود، ادامه داد: فرمانداری، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیریت بحران استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از سایر دستگاه‌ها حضور دارند.

وی نتیجه برگزاری این جلسات بهبود روند استانداردسازی تجهیزات تفریحی زمین‌های بازی، شهربازی‌ها، خانه‌های بازی و مهدکودک‌ها شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار