رایگان بودن خدمات اتوبوسرانی درروز اربعین حسینی درشهرری

شهرری(پانا) - معاون فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هشتصد و چهل دستگاه اتوبوس و تاکسی ون در روز اربعین حسینی زائران را به صورت رایگان از حرم عبدالعظیم(ع) به پایتخت جابجا می‌کنند.

کد مطلب: ۹۶۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رایگان بودن خدمات اتوبوسرانی درروز اربعین حسینی  درشهرری

سید ناصر موسوی معاون فرماندارشهرستان ری در نشست خبری ستاد اربعین حسینی(ع) شهرری با تاکید براینکه تمامی خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی در مسیر برگشت زائران مراسم معنوی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) به صورت رایگان خواهد بود، عنوان کرد: ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) و خیابان شهیدزهره وندمحل استقرار اتوبوس‌های باقرشهر و کهریزک است.

او در ادامه با بیان اینکه زائران مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) از شهرهای اطراف مانند ورامین، قرچک، حسن آباد فشافویه، کهریزک و پیشوا نیز مانند سنوات گذشته حضور خواهند داشت، اضافه کرد: امسال برای حضور حداکثر و رفاه حال زائران در بخش‌ها مختلف شهرستان ری از جمله قلعه نو، کهریزک و خاوران مکان‌های مناسبی برای ایستگاه‌های صلواتی و موکب برای استراحت سالمندان جانمایی شده است.

موسوی از اجرای طرح ترافیک ویژه مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) از ساعت بیست و چهار جمعه شب تا پایان مراسم در روز شنبه اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در تمام طول مسیر حرکت زائران نباید خودرو شخصی پارک باشد و تمامی خودروهای خدمات رسان نیز با نشان و علامت خاص مشخص می‌باشند.

/خبرنگار: امیرمحمد هیدجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار