برپایی گردهمایی موکب داران اربعین حسینی درشهرستان ری

شهرری (پانا)- گردهمایی موکب داران اربعین حسینی شهرستان ری به منظور هم افزایی و بیان تذکرات ویژه در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی گردهمایی موکب داران اربعین حسینی درشهرستان ری

در این مراسم عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) حسنی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی اربعین در داخل کشور و درعراق اظهار داشت: تأثیر این راهپیمایی بیش از دهها مانور نظامی در جهان میباشد و امروز جهان در مقابل این حرکت عظیم سر تعظیم فرود آورده و این خروش حسینی سبب دفن گروهک‌های پلیدی همچون داعش شده است.

او در ادامه افزود:با تأکیدات تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) وتدابیر فرماندار شهرستان ری و همکاری سازمانها و نهادهای شهرستان، امسال می توان نوید مراسم باشکوهی را با حضور عاشقان آل الله علیهم السلام داد که ان شاءالله موکبها علاوه بر خدمات رسانی شایسته به راهپیمایان حسینی با رعایت اصول ایمنی و امنیتی و همکاری با نیروهای نظامی و انتظامی موجبات یأس و نا امیدی دشمنان را فراهم خواهند آورد.

در ادامه این مراسم یکی از کارشناسان اطلاعات سپاه ری به بیان نکات امنیتی و حفاظتی پرداخت و سپس اسماعیلی راد فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان ری نیز در سخنانی به بیان ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی راهپیمایی عظیم روز اربعین اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار