برگزاری نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش بجنورد

بجنورد (پانا)- نخستین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش بجنورد با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش بجنورد وانجمن اسلامی و هلال احمر و دیگر اعضای جلسه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش بجنورد

محمد امیری مدیر آموزش وپرورش بجنورد در این جلسه گفت: بعد از انقلاب اسلامی در چهل سال پیشرفت های زیادی در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ..جامعه صورت گرفته است وآرمانی و ماموریت انقلاب اسلامی این بوده است که سعادت اخروی و دنیوی برای احاد مردم به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به این که سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بایداز شعار به عمل تبدیل شود افزود:باید سند تحول را در شرایط امروزکشور جدی گرفت تا ارمانهای سند بنیادین تحول محقق شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه "مقام معظم رهبری" در بیانیه گام دوم انقلابتوصیه های جدی کرده است یاد آور شد: سند تحول بنیادین اگربه صورت جامع به بحث عملی تبدیلبشود ماموریتهای ابلاغی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است گام دوم انقلاب، بیانیه‌ای است که از سوی رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شده‌ است و در آن برای استمرار راه انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته می‌پردازد.

در ادامه جلسه اعضاء در مورد انتخاب دبیر و کارگروه به تبادل نظر و پیشنهادات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار